
Робота сервісного центру ,а також працівників магазину
Третього вересня здали телефон (xiaomi redmi note 3 prime) проблема зі звуком у навушниках , минув тиждень ніхто мені не зателефонував нічого не сказали , приходжу у суботу 9 , у мене було день народження.
- Проблем не виявлено забирайте телефон .
- Він досі не робочий , давайте я додатково залишу інфу хай ще раз глянуть .
- Ок .
Записали телефон на ту ж людину ,яка давала його першого разу(хоча я казав своє ім'я і номер диктував ),але про це пізніше . Детальний опис написали ще коротшим як він був .Чому вони не зателефонували і не сказали раніше нерозумію , тобто якби я не спитав ,що з моїм телефоном то не дізнався би навіть ,Приходжу у суботу 16 числа чек загубився. Кажу ось паспорт я здавав минулого тижня за новим номером і іменем . Вони ж зніяковіло знизали плечима :
-Імя інше номер також або чек або ту людину.
(на той момент у тієї людини 38 температура )
отож телефон мені не дали . Демонстративно попросив навушники ,які хотів купити (1800грн зауважу ), глибокий розряд чекав 30хв не включилися . Отож 2 тижні: (сервіс 0), навушники не купив , телефон не забрав , купив у них мікроюзб і той несправний ,буду йти міняти чек уже є .
Зовсім не задоволений сервісом . Навушники купляти у них не буду , єдина нормальна людина продавець консультант який порекомендував змінити прошивку самостійно (чому цього не зробили у сервісі не уявляю). Тим не менш дуже вдячний йому . Якшо у вас є багато часу ,а також нервів здавайте сюди техніку xiaomi ,в іншому ж випадку не рекомендую взагалі. А ще там є спінери тому приходьте у світ моб аксесуарів погратися краще спінером ,а ніж чимось серйозним зайнятися.
Володимира Великого, 61, Львів
Служба підтримки клієнтів працює на UserEcho